Najnowsze

Katedra Rachunkowości Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza na studia podyplomowe Łódź z controllingu finansowego. Tegoroczny nabór wniosków trwa w dniach 15.02.2013 - 16.06.2013.

Ciekawą alternatywą dla imprezy w tradycyjnym budynku baru, dyskoteki czy klubu mogą być namioty imprezowe dzięki którym można zorganizować przyjemną imprezę w plenerze bez obaw o to, że dobrą zabawę zniweczy nam słaba pogoda.


Tajemniczość klienta

Dodany przez Iga, w dniu 17/12/2012

(...) przeprowadzimy kompetentne szkolenia warsztatowe zawierające elementy teorii oraz praktyki. Niektóre elementy szkolenia odbywają się w rzeczywistym środowisku zakupowym. Typowe mechanizmy psychologiczne pracownicy działu handlowego nauczą się sprzedawać responsywnie kierownicy efektywnie pokierują zespół do zaplanowanego celu przykładami charakterystycznych zachowań sprzedażowych. Pokażemy wszystkie elementy kultury kontaktu z kontrahentem, jakie tworzą lojalność klientów. Dzięki nabytej wiedzy ze szkolenia sprzedażowego ilustrujemy i obficie.Niezwykle istotne przy badaniach marketingowych są takie elementy jak: zdanie klienta, programy motywacyjne, programy partnerskie, wybrany system lojalnościowy, rzeczywista jakość obsługi klienta, zaprojektowany program lojalnościowy, wdrożone systemy lojalnościowe a także marketing (...)

Powiązane tagi: marketing, promocja, public relations, szkolenia

Tajemniczość klienta

Marketingowe wsparcie firm

Dodany przez Andersson, w dniu 24/11/2012

(...) w każdej grupie, a na zakończenie trener przelicza wyniki jednostkowe w wyniki całościowe i uzyskuje podsumowane rezultaty badań fokusowych. Sensowniejsze rozpoznanie potrzeb kontrahentów, klientów a także decydentów skutkuje zwiększeniem zapotrzebowania na płatne badania rynku różnego typu. Prowadzony przez Instytut Badań IPC badania rynku pracy realizuje różnorakie badania społeczne i badania rynkowe pośród wielu grup społecznych a także zawodowych. Właściwe podejście marketingowe powoduje, że stosowane przez nasz instytut metody badania rynku i opinii (...)

Powiązane tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama

Marketingowe wsparcie firm